Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: beagoz@wp.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Zwrócony przedmiot zakupu musi być w stanie nieużywanym - w innym przypadku konsument/kupujący ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości rzeczy.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Pniewo 18c, 05-190 Pniewo , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

 

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, po otrzymaniu odstąpienia oraz otrzymaniu towaru - z zachowaniem wskazanych terminów.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy i oszacowania jej stanu.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: beagoz@wp.pl lub drogą pocztową na adres Pniewo 18c, 05-190 Pniewo

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Pniewo 18c, 05-190 Pniewo

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Formularz zwrotu pobierz tutaj.